Raktárunk zárva tart December 20-január 2.-a között, visszaküldött csomagot ezen időszakokban nem tudunk fogadni!
Ünnepi Nyitvatartásunk:
Telephelyünk zárva:
2024.12.21. - 2025.01.03.
Telefonos ügyfélszolgálat, rendelés:
2024.12.24. és 26. között illetve december 31. január 1. között szünetel. Ezen kívül elérhető 9-16 óra között.
06203276121
Visszárut január 3-tól tudunk fogadni.
Első csomagfeladási nap: 01.03.
Termékeink átvételére és fizetésére az alábbi lehetőség közül választhatsz.
I. Házhozszállítás Magyarország területén belül.
A csomagot az Express One vagy a Magar Posta futárszolgálata szállítja ki, ezt Te tudod kiválasztani. A feladott csomagok gyorsan és biztonságban, a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.
A házhozszállítás díja tartalmazza az alábbi szolgáltatásokat:
• Kényelmes és biztonságos házhozszállítás a megadott szállítási címre
• E-mail és SMS értesítés küldése a kézbesítést megelőzően
• Címzettként számos kézbesítési lehetőség közül választhatsz, közvetlenül – a futárcég által küldött üzenetben megadott – weboldalon keresztül rendelkezhetsz a csomag sorsáról, például választhatsz egy új kiszállítási időpontot, megadhatsz egy másik címet,
• Háromszori házhozszállítási kísérlet
Utánvétes fizetés esetén a futárnak fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával.
Szállítási díj: 1890 Ft.-tól futárszolgálattól függően
II. Csomagpont/Postapont/
Kérheted csomagpontra, postapontra is a termékekeinket. Előfordulhat, hogy ha több terméket rendelsz, annak súlya vagy kiterjedése miatt csak házhozszállítással tudjuk küldeni.
Csomagpont/automata díja: 1590 Ft.-tól
Fizetési módok
1. Fizetés utánvéttel
Készpénzzel való fizetés a házhoz szállítás esetén a futárnál lehetséges, azonban a futárnál fizethetsz bankkártyával is. Ennek kezelési költsége 290 Ft.
2. Fizetés online bankkártyával
Lehetőséged van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a webáruház által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. Kezelési költsége: 0 Ft.
3. Előre utalással
Van lehetőséged átutalással is fizetni, az összeg beérkezése után adjuk fel a rendelésed. Kezelési költsége: 0 Ft.
4. Készpénzben a telephelyünkön.
Ha a terméket a telephelyünk szeretnéd átvenni, erre is van lehetőség. Cím: 6775, Kiszombor, Kossuth utca 13.
Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?
A csomagot csak sikeres bankkártyás fizetés esetén szállítjuk ki. Amennyiben problémákkal szembesültél a fizetés véglegesítésénél (sikertelen fizetés, stb.), újra próbálkozhatsz a fizetéssel. Ha még így sem tudtad befejezni a fizetést, keress meg minket az hello@sofadress.hu e-mail címen és kérd a rendelésed utánvétes fizetés módra váltását!
Mi a teendő, ha sérülten érkezett meg a csomag?
Igyekszünk a csomagokat gondosan becsomagolni. Amennyiben a csomagod ennek ellenére esetleg mégis sérült állapotban érkezne, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral átvételkor amivel igazolni tudod a sérülés tényét.
Mi a teendő, ha meggondoltad magad a rendelést követően?
Jogodban áll az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a szállítást követő 14 munkanapon belül a sérülésmentes (a rajta lévő összes címkével), eredeti csomagolásban lévő terméket saját költségeden kell visszaküldened Nekünk!
Kérlek a csomagba feltétlenül írd bele a rendelésszámod és ha utánvéttel fizettél a bankszámla adataidat, amennyiben bankkártyával fizettél az oldalon, ebben az esetben a kártyára utaljuk vissza az összeget. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos további részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket. Az elállást csak akkor tudjuk gördülékeny végigvinni, ha az alábbi elállási dokumentumot kitöltöd és beleteszed a csomagba:
Elállást kizáró tényezők:
1, jogi személyként vásároltál (cég, egyesület, alapítvány)
2, sérülten, használtan érkezik vissza a termék
3, hiányosan érkezik vissza a csomag (nem tartalmaz MINDEN papírt, borító képet, kartont) Ebben az esetben fenntartjuk a jogot, hogy a visszaküldött termékek árának 80%-át fizetjük vissza.
4, a kézhezvételtől számított 14 napon kívül jelzed a visszaküldési szándékot
Cím, ahova visszaküldheted:
6775, Kiszombor, Kossuth utca 13.
Telefon: 06306200749
Termékcsere:
Lehetőséged van kicserélni a terméket egy nagyobb/kisebb méretre vagy akár egy teljesen másikra. Ebben az esetben a visszaküldést követően generálunk Neked egy kuponkódot a visszaküldött rendelésed értékében, amit csere esetén le tudsz vásárolni egy új rendelés formájában. Ehhez kérlek töltsd ki és küldd el Nekünk az alábbi cserekérelmet:
Címünk ahova visszaküldheted:
6775, Kiszombor, Kossuth utca 13.